31 Ocak 2012 Salı

ÇAYIN YANINA YUMUŞAÇIK POĞAÇA.


ÇAY DEMLEMEK İSTİYORSUNUZ. AMA ÇAYIMI BOŞ İÇMEK İSTEMİYORUM DİYORSANIZ, YAPIMI  ÇOK KOLAY VE ÇABUK OLAN BU POĞAÇALARI ÖNEREBİLİRİM.


  •  MALZEMELER:
  • YARIM SU BARDAĞI  SIVI YAĞ:
  • BİR SU BARDAĞI YOĞURT:
  • YARIM PAKET  KATI YAĞ.(ERİTİLMİYEÇEK ODA SICAKLIĞINDA):
  • BİR YUMURTA  BEYAZI İÇİNE SARISI ÜSTÜ İÇİN:
  • BİR PAKET KABARTMA TOZU ( BEN DR .OETKER ,İN  MAHLEPLİ SUSAM TADI OLAN  HAMUR KABARTMA  TOZUNU KULLANDIM):
  • ALABİLDİĞİ KADAR UN HAMUR YUMUŞAK OLACAK:




  • YAPILIŞI:

BÜTÜN MALZEMEYİ GÜZELCE YOĞURDUKTAN SONRA  İÇİNE  HARÇ OLARAK NE ARZU EDİYORSANIZ KOYA BİLİRSİNİZ BEN KAŞAR LORU KULLANDIM.  YALNIZ, BENİM İÇİN  PÜF NOKTASI SAYILAN BİR KONU (BEN POĞAÇALARI  ŞEKİLLENDİRDİKTEN  SONRA  HEMEN  FIRINA VERMİYORUM  ÖYLE   ÜSTÜNÜ BİR BEZLE ÖRTÜP 15. DAKİKA BEKLETİYORUM .) SANKİ BEKLEYİNCE  DAHA YUMUŞAK  OLUYOR  GİBİ .

6 yorum:

  1. Poğaça hamurunun ideal yağ ölçüsü bence de bu..Uzun dayanıyor hamur böylece..Ellerine sağlık Çiğdemcim..

    YanıtlaSil
  2. çay kahve bahane etkinliğinde de ne güzel giderdi bu poğaçalar. 8-22 şubat arası çay kahve bahane etkinliği ev sahibesiyim katılmak isterseniz beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. tarifini yayınladım tatlım. katıldığın ve destek verdiğin için teşekkür ederim sana. sevgilerimi gönderiyorum iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  4. ve yine ben eğer yorum bırakmadan önceki şu harf sorgulamayı kaldırırsan yorum bırakmak isteyenler çoğalacaktır gerçekten iki denemede zor buldum ben sadece nacizane bir öneri :)

    YanıtlaSil
  5. ellerıne sağlık canımn nefıs gorunuyorlar kahvaltılara cok yakısıyor

    YanıtlaSil
  6. http://yemektarifim.web.tr/ sevgili blogger dostlar yeni yemek sitemizi tüm bloggerların buluştuğu adı ve blog linkiyle tarif paylaştığı bu platformda görmekten çok mutlu olacağız..sizlerde tariflerinzle katılın ve yakında yapacağımız katılımcılardan 20 kisiye hosting hizmeti verilecek olan kampanyamızada dahil olunuz.Haydı tüm blogu olan olmayan herkesin hünerli parmaklarından dökülen lezzetlerde buluşalım..Tarif göndermekte çok kolay allta açıklıyorum..
    Sende tARİFİNLE kATIL KAMPANYAMIZA TARİFLERİNİZİ BURDAN BLOĞUNUZA YAZAR GİBİ ÇOK KOLAY GÖNDEREREK KATILABİLİRSİNİZ..http://yemektarifim.web.tr/1/

    YanıtlaSil